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La PEPSI presenta il suo nuovo spot stasera a X FACTOR sulla FOX

Ultimo Aggiornamento: 22/09/2011 21:03
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21/09/2011 18:35
 
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New Pepsi Television Ad Features Michael Jackson
(Press Release) – Pepsi will unveil a new television spot titled, “Music Icons” tonight during the debut of FOX’s THE X FACTOR. The television spot celebrates Pepsi’s rich music history, featuring global icons Michael Jackson, Britney Spears, Kanye West, Ray Charles and Mariah Carey. “Music Icons” captures the essence of Pepsi and THE X FACTOR’s search for the next pop music star.
The new spot features the slogan, “Where there’s Pepsi, there’s music” and invites THE X FACTOR fans to re-live iconic Pepsi moments such as Michael Jackson introducing the new “Pepsi Generation,” Britney Spears dancing on the rooftops to “The Joy of Pepsi” and Ray Charles playing the piano to the tune of “You Got the Right One, Baby, Uh Huh.”
“Pepsi has always been at the center of music and pop culture and is known for featuring top talent in its campaigns,” said Frank Cooper, Chief Marketing Officer, Global Consumer Engagement of PepsiCo Beverages. “We’re confident that the next pop music star will emerge from our partnership with THE X FACTOR.”
The “Music Icons” spot features a Pepsi-exclusive remix of the song, “Tonight is the Night” by Outasight, a newly signed artist to Warner Bros. Records from Yonkers, New York. Surrounded by diverse music at a young age, Outasight grew up watching iconic Pepsi commercials and aspired to be like the musical legends featured in the ads. Now his unique sound will be a part of Pepsi and pop culture history.
“We chose the song ‘Tonight is the Night’ because it perfectly captures the spirit of music today,” said Simon Lowden, Chief Marketing Officer, PepsiCo Beverages Company. “This spot is about re-igniting the timeless connection between Pepsi and iconic pop music and also about celebrating our partnership with THE X FACTOR. Now we’re more excited than ever to ask the question: who’s next?” he continued.
“Music Icons” will air during THE X FACTOR and across Fox cable networks.

www.mjnewsalerts.com/2011/09/21/new-pepsi-television-ad-features-music-superstars-michael-jackson-britney-spears-kanye-west-ray-charles-and-maria...

(Comunicato stampa)-Pepsi presenterà un nuovo spot televisivo dal titolo, “Music Icons” stasera durante il debutto di X FACTOR della FOX. Lo spot televisivo celebra la storia della musica di Pepsi, con icone globali come Michael Jackson, Britney Spears, Kanye West, Ray Charles e Mariah Carey. “Music Icons” cattura l'essenza della ricerca Pepsi e THE X FACTOR per la prossima star della musica pop.
Il nuovo spot presenta lo slogan, "Dove c'è Pepsi, c'è musica" e invita gli appassionati di THE X FACTOR a Rivivi gli iconici momenti Pepsi come Michael Jackson, introducendo il nuovo "Pepsi Generation", Britney Spears, danza sui tetti per "La gioia di Pepsi" e Ray Charles, suona il pianoforte per la melodia di " You Got the Right One, Baby, Uh Huh."
"Pepsi è sempre stata al centro della musica e della cultura pop ed è conosciuta per essere dotata di talento superiore nelle sue campagne," ha detto Frank Cooper, Chief Marketing Officer, Global Consumer di PepsiCo bevande. "Siamo sicuri che la prossima star della musica pop emergerà dalla nostra partnership con THE X FACTOR".
La caratteristica dello spot “Music Icons” è un esclusivo Pepsi remix del brano, “Tonight is the Night " di Outasight, un artista che ha recentemente firmato da Warner Bros Records da Yonkers, New York. Circondato da musica varia in giovane età, Outasight è cresciuto guardando gli spot di Pepsi e aspirava a essere come le leggende musicali presenti negli spots. Ora il suo suono unico sarà una parte di Pepsi e della storia della cultura pop.
"Abbiamo scelto la canzone “Tonight is the Night " perché cattura perfettamente lo spirito della musica di oggi," ha detto Simon Lowden, Chief Marketing Officer, PepsiCo bevande Company. "Questo posto rinvigorisce la connessione senza tempo tra Pepsi e la musica pop e celebra anche la nostra partnership con THE X FACTOR. Ora siamo più eccitati che mai per porre la domanda: chi è il prossimo? "continuò.
“Music Icons” andrà in onda durante THE X FACTOR e attraverso le reti via cavo di Fox.
[Modificato da angel fire 21/09/2011 19:15]
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