AGGIORNAMENTO SPEDIZIONE BIGLIETTI tramite Viagogo
Ciao Raga,poki giorni fà ho inviato un'e-mail direttamente a Viagogo per avere degli aggiornamenti + dettagliati riguardo i problemi di spedizione..e oggi mi hanno risposto.Vi inoltro l'e-mail..magari può interessarvi. "Dear user,When selecting a delivery address it is worth remembering that sellers of your tickets will typically receive them from the event organisers 7 days ahead of the event. This is because each promoter sends their tickets out at different times. Viagogo has no influence on the shipment or printing date from the promoters.If you have not received an email confirming shipment 2 weeks before you are due to travel, please get in contact with us again and provide us with a substitute delivery address. This substitute address can be a hotel or anywhere you are staying the day of the concert.
Kind regards,Grace Degrendele
Customer Service"
Spero vi sia kiara.. tra le altre cose specifica ke se non riceveremo il biglietto/i nei tempi prestabiliti possiamo dare loro l'indirizzo dell'hotel della casa etc (di Londra)e loro provvederanno a inviarcelo..
JackoFan